Kernwaarden Solis

Aandacht

Aandachtig luisteren naar uw wensen! Wij stellen gerichte vragen om erachter te komen wat uw behoefte is. Bent u op zoek naar verduistering, warmtewering of een gevoel van comfort en veiligheid? Een combinatie kan natuurlijk ook.

 

Wij vinden het belangrijk aandacht te schenken aan uw wensen en mee te denken in oplossingen in plaats van iets te verkopen wat u niet behoeft. Doorgaans maken wij eerst een prijsindicatie op. Dit doen we aan de hand van de eerste inventarisatie naar aanleiding van mail of telefonisch contact. Bent u naar aanleiding van de indicatie nog steeds geïnteresseerd? Dan plannen we een vrijblijvend adviesgesprek bij u op locatie. Doorgaans duurt zo'n afspraak circa 30 minuten en nemen we de tijd om uw wensen nogmaals te inventariseren en de maten op te nemen. Uw wensen worden vervolgens vertaald naar een transparante en op maat gemaakte offerte welke u, binnen vijf werkdagen, na het adviesgesprek mag verwachten.

 

Een klein, betrokken en ambitieus bedrijf. Zo kunnen wij onszelf het beste omschrijven. Een betrouwbare partner voor collega's, leveranciers en klanten. Door de omvang is er sprake korte lijnen en persoonlijk contact. 

U kunt ons op meerdere manieren bereiken: telefoon, e-mail, via de website en per What's App. Wij streven naar een reactiesnelheid van twee tot vijf werkdagen.  

 

Van onze samenwerkende partners verwachten wij ook persoonlijke aandacht. Of dit nu de leverancier of de verzekeraar betreft; in alle facetten verwachten wij datgene waar wij zelf ook veel waarde aan hechten. Hierdoor zijn we, gezamenlijk, in staat in te spelen op de behoeften van onze klanten en personeel. 

Service

Wenst u, na oplevering, toch nog een aanpassing zoals bijvoorbeeld het wijzigen van de schuinte van uw terrasscherm of aanpassingen aan de instellingen van de windmeter?

Binnen de garantietermijn heeft u recht op service. Zodra u met ons contact heeft opgenomen wordt er doorgaans binnen één week iemand langs gestuurd om de service-taken uit te voeren. Wij rekenen hiervoor geen extra kosten.

 

U ontvangt doorgaans vijf jaar garantie op buitenzonwering en elektrische besturing en twee jaar op raamdecoratie producten.

Bij veel (internet-)aanbieders wordt de volledige verantwoordelijkheid, direct na montage, overgedragen een de klant. Ook in geval van garantie dient men vaak zelf het defecte onderdeel te verwijderen en retourneren. 

Dit is niet in lijn met onze werkwijze, daarnaast kan het zelf sleutelen aan uw product(-en) ervoor zorgen dat de garantie vanuit de fabriek c.q. leverancier vervalt.

 

Indien er sprake is van elektrische bediening dan zorgen wij er, tijdens montage, voor dat de elektrakabels netjes worden weggewerkt d.m.v. klikgoten en/of elektrabuis. Dit doen we uiteraard in overleg met u en conform uw wensen. Ook dit is inbegrepen in de service.

 

Is uw oude product aan vervanging toe? Bij aanschaf van een nieuw product van Solis zonwering & rolluiken demonteren wij kosteloos uw huidige (oude) product en werken eventueel ontsierende gaten weg.

 

Loopt iets niet soepel of is er een defect? Het kan gebeuren dat er een beroep moet worden gedaan op de garantie. Gelukkig gebeurt dit niet vaak. Indien u een beroep moet doen op de garantie dan zullen wij u zo veel mogelijk ontzorgen en het probleem, al dan niet in samenwerking met de leverancier(s), oplossen.

Kwaliteit

Onder kwaliteit verstaan wij een hoogwaardig vervaardigd product met een lange levensduur.

Betrokken leveranciers onderwerpen de producten aan diverse testen, zodat het product voldoet aan gestelde (wettelijke) eisen en (prestatie-)verklaringen.

 

Bij wettelijke eisen kunt u denken aan een CE-markering, deze markering geeft aan dat het product voldoet aan wettelijke eisen voor consumentenproducten binnen de EU. Daarnaast worden de producten, onder goede arbeidsomstandigheden, vervaardigd in Europa.

 

Wij leveren uitsluitend A-merken binnen de branche met uitstekende garantievoorwaarden.

Maatwerk

Alle producten worden op maat gemaakt. Afhankelijk van het product doen wij dit zelf - al dan niet op locatie - óf dit wordt door onze leverancier(s) verzorgd .

Doordat wij, tijdens een vrijblijvend adviesgesprek, naar uw wensen luisteren kunnen wij uw wensen vertalen en maatwerk leveren. 

 

We gebruik onze eigen wijsheid en/of die van onze partners om te denken in (innovatieve) oplossingen. Er zijn tal van mogelijkheden denkbaar waarbij traditionele montage bijvoorbeeld niet mogelijk is. Door onze kennis en expertise gaan wij geen uitdaging uit de weg.

 

Daarnaast houden we er toezicht op dat het maatwerk wordt geleverd conform afspraak omdat we groots zijn door klein te blijven.

Groots door klein te blijven

We denken groots en zijn ambitieus, maar we willen ook klein blijven. Hierdoor zijn wij namelijk in staat persoonlijk betrokken te blijven en snel te schakelen. Dit maakt het werk voor ons leuk en zeg nou zelf; jij ontvangt toch liever een gepassioneerd en enthousiast iemand over de vloer? Piet en Michelle Stuij hebben Solis in 2017 opgericht. Piet had reeds vele jaren ervaring in deze branche opgedaan. Piet is met name zichtbaar tijdens montagewerkzaamheden en inmeetafspraken, maar steeds vaker is hij ook op kantoor/showroom aanwezig. Michelle is achter de schermen hét aanspreekpunt voor aanvragen, ontvangst showroombezoek en alle overige zaken. Frank is onze vaste medewerker en is als Allround monteur altijd op pad. Hij verzorgt o.a. de montages, service- en inmeetafspraken. Daarnaast werken we samen met een vast team ZZP-ers om tijdens drukke periodes Piet en Frank te ondersteunen bij de montages. Dit kleine, maar betrokken team hoeft niet haar best te doen om bovenstaande kernwaarden naar de praktijk te vertalen; het zit in ons DNA verweven. 


Wat anderen zeggen over Solis zonwering & rolluiken

Alle beoordelingen

Persoonlijk contact?

Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk.

Of u nu aanvullende vragen heeft, een vrijblijvend adviesgesprek wilt aanvragen óf direct een prijsopgave wenst te ontvangen; wij staan u graag te woord! Neem contact op middels 020 331 1039 óf laat uw telefoonnummer achter en Michelle neemt, binnen twee werkdagen, contact met u op.


Reactie schrijven

Commentaren: 0